En iyi müşteri deneyimi ödülünü aldı

En iyi müşteri deneyimi ödülünü aldı

En iyi müşteri deneyimi ödülünü aldı

03 Kasım 2014 02:48 Zaman- Ekonomi

CMC’nin 2011 yılından beri çağrı merkezi hizmeti verdiği Renault Türkiye, 9. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde ‘En iyi müşteri deneyimi’ ödülünü kazandı.Renault Türkiye Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Yücel Kılıç, ödülle ilgili “Renault Türkiye olarak, müşterilerimizin markamız ile tüm temas noktalarında eşsiz bir müşteri deneyimi yaşamasına büyük…

leer el articulo completo »
Съдържанието, публикувано на този сайт е собственост на МЕЙЛ.БГ ЕАД (ЕИК: 175219991).

Разрешено е публикуване на елементи (фрагменти от текст, изображения, картинки, документи и др.), до колкото това не причинява вреди на МЕЙЛ.БГ ЕАД или неговите партньори и/или техни услуги. При използване на елементи от сайта, следва те да бъдат използвани в контекст, който идентифицира radar.bg (и респективно МЕЙЛ.БГ ЕАД) като източник и задължително предоставя линк към съдържанието в radar.bg. Начинът на отваряне на линка не следва да въвежда потребителя в заблуждение по отношение на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори и техните услуги, да не го ограничава във фреймове или да го обвързва по друг начин с чужд на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори интерфейс.

За друго използване на съдържанието, което не е изрично упоменато в този текст или Общите Условия за ползване на услугите на МЕЙЛ.БГ ЕАД, следва да бъде получено изрично писмено съгласие от законен представител на МЕЙЛ.БГ ЕАД.
Затвори