Dijital, reklam pazarında kağıdı yakaladı

Dijital, reklam pazarında kağıdı yakaladı

Dijital, reklam pazarında kağıdı yakaladı

06 Kasım 2014 13:46 Radikal

2014'ün ilk 6 ayı itibarıyla reklam harcamalarının toplam büyüklüğü 2 milyar 979 milyon TL olarak gerçekleşti. Bunun yüzde 52'sini televizyon, yüzde 19,4'ünü basın, yüzde 18,2'sini dijital, yüzde 6,7'sini açıkhava, yüzde 2,2'sini radyo ve yüzde 1,1'ini ise sinema reklamları oluşturdu…

leer el articulo completo »
Съдържанието, публикувано на този сайт е собственост на МЕЙЛ.БГ ЕАД (ЕИК: 175219991).

Разрешено е публикуване на елементи (фрагменти от текст, изображения, картинки, документи и др.), до колкото това не причинява вреди на МЕЙЛ.БГ ЕАД или неговите партньори и/или техни услуги. При използване на елементи от сайта, следва те да бъдат използвани в контекст, който идентифицира radar.bg (и респективно МЕЙЛ.БГ ЕАД) като източник и задължително предоставя линк към съдържанието в radar.bg. Начинът на отваряне на линка не следва да въвежда потребителя в заблуждение по отношение на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори и техните услуги, да не го ограничава във фреймове или да го обвързва по друг начин с чужд на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори интерфейс.

За друго използване на съдържанието, което не е изрично упоменато в този текст или Общите Условия за ползване на услугите на МЕЙЛ.БГ ЕАД, следва да бъде получено изрично писмено съгласие от законен представител на МЕЙЛ.БГ ЕАД.
Затвори