Global Türk Markası İçin Çeşitlilik Şart

Global Türk Markası İçin Çeşitlilik Şart

Global Türk Markası İçin Çeşitlilik Şart

14 Aralık 2014 02:47 Zaman

2013’ün üçüncü çeyreğinde Türkiye PC pazarında yüzde 18’lik paya ulaşan Lenovo, 2014’teki payını yüzde 25’e çıkarıp liderliğini devam ettirdi. Bu başarının arkasındaki isim olan Lenovo Türkiye Genel Müdürü Gülfem Çakmakçı’yla çalışma stratejilerini, Türk tüketicilerin beklentilerini ve neden bizden de bir global marka çıkmadığını konuştuk.Lenovo’nun…

leer el articulo completo »
Съдържанието, публикувано на този сайт е собственост на МЕЙЛ.БГ ЕАД (ЕИК: 175219991).

Разрешено е публикуване на елементи (фрагменти от текст, изображения, картинки, документи и др.), до колкото това не причинява вреди на МЕЙЛ.БГ ЕАД или неговите партньори и/или техни услуги. При използване на елементи от сайта, следва те да бъдат използвани в контекст, който идентифицира radar.bg (и респективно МЕЙЛ.БГ ЕАД) като източник и задължително предоставя линк към съдържанието в radar.bg. Начинът на отваряне на линка не следва да въвежда потребителя в заблуждение по отношение на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори и техните услуги, да не го ограничава във фреймове или да го обвързва по друг начин с чужд на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори интерфейс.

За друго използване на съдържанието, което не е изрично упоменато в този текст или Общите Условия за ползване на услугите на МЕЙЛ.БГ ЕАД, следва да бъде получено изрично писмено съгласие от законен представител на МЕЙЛ.БГ ЕАД.
Затвори