Karşılaştırmalı reklam dönemi

Karşılaştırmalı reklam dönemi

Karşılaştırmalı reklam dönemi

03 Ocak 2015 01:47 Sabah

Gümrük Bakanlığı, karşılaştırmalı reklamın önünü açıyor. Buna göre şirketler, rakibinin ismini kullanarak 'Biz daha iyiyiz' mesajı verebilecek Devamı için tıklayını…

leer el articulo completo »
Bilgi yoğun reklamın tüketiciye faydası ne?

Bilgi yoğun reklamın tüketiciye faydası ne?

03 Ocak 2015 01:47 Sabah

Adına karşılaştırmalı reklam diyorlar. Aynı ihtiyaçları karşılayan veya aynı amaca yönelik mal veya hizmetin reklamında "kıyaslama" yapılmasının teknik adı bu... Kuzey Amerika ve AB ülkelerinde hayli... Devamı için tıklayını…

leer el articulo completo »
Съдържанието, публикувано на този сайт е собственост на МЕЙЛ.БГ ЕАД (ЕИК: 175219991).

Разрешено е публикуване на елементи (фрагменти от текст, изображения, картинки, документи и др.), до колкото това не причинява вреди на МЕЙЛ.БГ ЕАД или неговите партньори и/или техни услуги. При използване на елементи от сайта, следва те да бъдат използвани в контекст, който идентифицира radar.bg (и респективно МЕЙЛ.БГ ЕАД) като източник и задължително предоставя линк към съдържанието в radar.bg. Начинът на отваряне на линка не следва да въвежда потребителя в заблуждение по отношение на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори и техните услуги, да не го ограничава във фреймове или да го обвързва по друг начин с чужд на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори интерфейс.

За друго използване на съдържанието, което не е изрично упоменато в този текст или Общите Условия за ползване на услугите на МЕЙЛ.БГ ЕАД, следва да бъде получено изрично писмено съгласие от законен представител на МЕЙЛ.БГ ЕАД.
Затвори