'Şişman kadın ve tipsiz erkek giymesin' diyen marka nasıl pes etti?

'Şişman kadın ve tipsiz erkek giymesin' diyen marka nasıl pes etti?

'Şişman kadın ve tipsiz erkek giymesin' diyen marka nasıl pes etti?

06 Şubat 2015 11:46 Radikal

Tarzı, reklamları, CEO'sunun kilolu kadınlar ve düzgün fiziği olmayan erkeklerle ilgili açıklamalarıyla hep tartışılan, marka isimlerinin cinsiyetçi ve ırkçı ifadeler taşıdığına dair eleştirilerle maruz kalan ünlü Amerikan markası Abercrombie büyük bir değişim geçiriyor…

leer el articulo completo »
Съдържанието, публикувано на този сайт е собственост на МЕЙЛ.БГ ЕАД (ЕИК: 175219991).

Разрешено е публикуване на елементи (фрагменти от текст, изображения, картинки, документи и др.), до колкото това не причинява вреди на МЕЙЛ.БГ ЕАД или неговите партньори и/или техни услуги. При използване на елементи от сайта, следва те да бъдат използвани в контекст, който идентифицира radar.bg (и респективно МЕЙЛ.БГ ЕАД) като източник и задължително предоставя линк към съдържанието в radar.bg. Начинът на отваряне на линка не следва да въвежда потребителя в заблуждение по отношение на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори и техните услуги, да не го ограничава във фреймове или да го обвързва по друг начин с чужд на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори интерфейс.

За друго използване на съдържанието, което не е изрично упоменато в този текст или Общите Условия за ползване на услугите на МЕЙЛ.БГ ЕАД, следва да бъде получено изрично писмено съгласие от законен представител на МЕЙЛ.БГ ЕАД.
Затвори