Alışkanlıklar değişti, tüketici internetten giyindi

Alışkanlıklar değişti, tüketici internetten giyindi

Alışkanlıklar değişti, tüketici internetten giyindi

08 Şubat 2015 12:47 Radikal

Türkiye'de bireylerin internet üzerinden sipariş verdiği ya da satın aldığı mal ve hizmet türleri arasında ilk sırayı, yüzde 51,9 ile giyim ve spor malzemeleri aldı. Geçen yıl giyim ve aksesuar için kartla 38 milyar 391 milyon liralık harcama gerçekleştirildi. Söz konusu ürünleri yüzde 27 ile ev eşyası, yüzde 26,8'le seyahatle ilgili diğer faaliyetler…

leer el articulo completo »
Съдържанието, публикувано на този сайт е собственост на МЕЙЛ.БГ ЕАД (ЕИК: 175219991).

Разрешено е публикуване на елементи (фрагменти от текст, изображения, картинки, документи и др.), до колкото това не причинява вреди на МЕЙЛ.БГ ЕАД или неговите партньори и/или техни услуги. При използване на елементи от сайта, следва те да бъдат използвани в контекст, който идентифицира radar.bg (и респективно МЕЙЛ.БГ ЕАД) като източник и задължително предоставя линк към съдържанието в radar.bg. Начинът на отваряне на линка не следва да въвежда потребителя в заблуждение по отношение на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори и техните услуги, да не го ограничава във фреймове или да го обвързва по друг начин с чужд на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори интерфейс.

За друго използване на съдържанието, което не е изрично упоменато в този текст или Общите Условия за ползване на услугите на МЕЙЛ.БГ ЕАД, следва да бъде получено изрично писмено съгласие от законен представител на МЕЙЛ.БГ ЕАД.
Затвори