İnternette en fazla otomobil araştırılıyor

İnternette en fazla otomobil araştırılıyor

İnternette en fazla otomobil araştırılıyor

13 Şubat 2015 13:58 Radikal

EY'nin Global Tüketici Araştırması otomobil sektörü sonuçlarına göre, Türkiye'den araştırmaya katılan tüketiciler internette araştırma yapmak için en uzun süreyi otomobil kategorisine ayırıyor. Katılımcıların yüzde 48'i otomobil satın alma kararı öncesinde 3-10 saat, yüzde 22'si 10 saatten fazla ve yüzde 30'u da 3 saatten az online araştırma yapıyor.…

leer el articulo completo »
Съдържанието, публикувано на този сайт е собственост на МЕЙЛ.БГ ЕАД (ЕИК: 175219991).

Разрешено е публикуване на елементи (фрагменти от текст, изображения, картинки, документи и др.), до колкото това не причинява вреди на МЕЙЛ.БГ ЕАД или неговите партньори и/или техни услуги. При използване на елементи от сайта, следва те да бъдат използвани в контекст, който идентифицира radar.bg (и респективно МЕЙЛ.БГ ЕАД) като източник и задължително предоставя линк към съдържанието в radar.bg. Начинът на отваряне на линка не следва да въвежда потребителя в заблуждение по отношение на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори и техните услуги, да не го ограничава във фреймове или да го обвързва по друг начин с чужд на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори интерфейс.

За друго използване на съдържанието, което не е изрично упоменато в този текст или Общите Условия за ползване на услугите на МЕЙЛ.БГ ЕАД, следва да бъде получено изрично писмено съгласие от законен представител на МЕЙЛ.БГ ЕАД.
Затвори