Kurumsal kimliğiniz müşteri kaybına neden olabilir

Kurumsal kimliğiniz müşteri kaybına neden olabilir

Kurumsal kimliğiniz müşteri kaybına neden olabilir

13 Ekim 2015 18:46 Star Gazete

Her kurumun ya da kuruluşun farkında olsa da, olmasa da bir kimliği vardır. Kurumsal kimliğin ne olduğunu anlayabilmemiz için de, üç temel noktaya bakmamız gerekmektedir. Söz konusu kurum kimdir, ne yapar, nasıl yapar? Bu sorulara vereceğimiz yanıtlar, bize, söz konusu kurumun kimliğini açıklar…

leer el articulo completo »
Съдържанието, публикувано на този сайт е собственост на МЕЙЛ.БГ ЕАД (ЕИК: 175219991).

Разрешено е публикуване на елементи (фрагменти от текст, изображения, картинки, документи и др.), до колкото това не причинява вреди на МЕЙЛ.БГ ЕАД или неговите партньори и/или техни услуги. При използване на елементи от сайта, следва те да бъдат използвани в контекст, който идентифицира radar.bg (и респективно МЕЙЛ.БГ ЕАД) като източник и задължително предоставя линк към съдържанието в radar.bg. Начинът на отваряне на линка не следва да въвежда потребителя в заблуждение по отношение на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори и техните услуги, да не го ограничава във фреймове или да го обвързва по друг начин с чужд на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори интерфейс.

За друго използване на съдържанието, което не е изрично упоменато в този текст или Общите Условия за ползване на услугите на МЕЙЛ.БГ ЕАД, следва да бъде получено изрично писмено съгласие от законен представител на МЕЙЛ.БГ ЕАД.
Затвори