Sosyal medya anketlerden daha etkili

resimsiz

Sosyal medya anketlerden daha etkili

21 Mart 2017 20:50 Sozcu Sozcu

16 Nisan'da yapılacak olan referandum öncesi anket firmaları çalışmalarını sürdürürken yapılan araştırmaya göre sosyal medya diğer kitle iletişim araçlarına göre çok daha etkili olduğu belirtildi. Titiz Araştırma Şirketi Yönetim Kurulu Başkanı Ali İhsan Adıgüzel araştırma sonucuyla ilgili olarak, "Öncelikle şu tespiti belirteyim; Özellikle genç…

leer el articulo completo »
Съдържанието, публикувано на този сайт е собственост на МЕЙЛ.БГ ЕАД (ЕИК: 175219991).

Разрешено е публикуване на елементи (фрагменти от текст, изображения, картинки, документи и др.), до колкото това не причинява вреди на МЕЙЛ.БГ ЕАД или неговите партньори и/или техни услуги. При използване на елементи от сайта, следва те да бъдат използвани в контекст, който идентифицира radar.bg (и респективно МЕЙЛ.БГ ЕАД) като източник и задължително предоставя линк към съдържанието в radar.bg. Начинът на отваряне на линка не следва да въвежда потребителя в заблуждение по отношение на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори и техните услуги, да не го ограничава във фреймове или да го обвързва по друг начин с чужд на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори интерфейс.

За друго използване на съдържанието, което не е изрично упоменато в този текст или Общите Условия за ползване на услугите на МЕЙЛ.БГ ЕАД, следва да бъде получено изрично писмено съгласие от законен представител на МЕЙЛ.БГ ЕАД.
Затвори