Dijitale 'korona' ve 'Ramazan' etkisi

resimsiz

Dijitale 'korona' ve 'Ramazan' etkisi

24 Nisan 2020 17:58 haberturk.com haberturk.com

Türkiye’de Ramazan ve Covid-19 tüketicilerin dijital davranışlara nasıl yansıyor? Mobil reklam platformu AdColony'nin yaptığı araştırmaya göre bu dönemde akıllı telefon kullanımı daha da artacak, kullanıcılar mobil oyunlarda daha fazla vakit geçirip, daha fazla online alıveriş yapacak…

leer el articulo completo »
Съдържанието, публикувано на този сайт е собственост на МЕЙЛ.БГ ЕАД (ЕИК: 175219991).

Разрешено е публикуване на елементи (фрагменти от текст, изображения, картинки, документи и др.), до колкото това не причинява вреди на МЕЙЛ.БГ ЕАД или неговите партньори и/или техни услуги. При използване на елементи от сайта, следва те да бъдат използвани в контекст, който идентифицира radar.bg (и респективно МЕЙЛ.БГ ЕАД) като източник и задължително предоставя линк към съдържанието в radar.bg. Начинът на отваряне на линка не следва да въвежда потребителя в заблуждение по отношение на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори и техните услуги, да не го ограничава във фреймове или да го обвързва по друг начин с чужд на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори интерфейс.

За друго използване на съдържанието, което не е изрично упоменато в този текст или Общите Условия за ползване на услугите на МЕЙЛ.БГ ЕАД, следва да бъде получено изрично писмено съгласие от законен представител на МЕЙЛ.БГ ЕАД.
Затвори