Markaya sadakat dönemi bitti

resimsiz

Markaya sadakat dönemi bitti

28 Kasım 2020 04:21 sozcu.com.tr sozcu.com.tr

Dünyadaki adı ile Black Friday, Türkiye’deki yaygın kullanımı ile Efsane Cuma indirimleri, coronavirüsten ağır yara alan perakende sektörüne pandemi döneminde can simidi olurken, eriyen tüketici gelirleri, marka ve sadakat algısını da yıkmaya başladı. Yapılan araştırmalar göre ABD’de tüketicilerin bu yılki Black Friday alışverişi için ayırdığı…

leer el articulo completo »
Съдържанието, публикувано на този сайт е собственост на МЕЙЛ.БГ ЕАД (ЕИК: 175219991).

Разрешено е публикуване на елементи (фрагменти от текст, изображения, картинки, документи и др.), до колкото това не причинява вреди на МЕЙЛ.БГ ЕАД или неговите партньори и/или техни услуги. При използване на елементи от сайта, следва те да бъдат използвани в контекст, който идентифицира radar.bg (и респективно МЕЙЛ.БГ ЕАД) като източник и задължително предоставя линк към съдържанието в radar.bg. Начинът на отваряне на линка не следва да въвежда потребителя в заблуждение по отношение на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори и техните услуги, да не го ограничава във фреймове или да го обвързва по друг начин с чужд на МЕЙЛ.БГ ЕАД и/или неговите партньори интерфейс.

За друго използване на съдържанието, което не е изрично упоменато в този текст или Общите Условия за ползване на услугите на МЕЙЛ.БГ ЕАД, следва да бъде получено изрично писмено съгласие от законен представител на МЕЙЛ.БГ ЕАД.
Затвори